Spyware Cease 2011 - نرم افزار ضد جاسوسی و اسپای ور +4...
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 7

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 61
باردید دیروز : 60
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 121
بازدید سال : 3681
بازدید کلی : 96174
Spyware Cease 2011 - نرم افزار ضد جاسوسی و اسپای ور +4...

Link to P30world


دانلود Spyware Cease 2011 - نرم افزار ضد جاسوسی و اسپای ور

Posted: 05 Feb 2012 05:51 AM PST

Spyware Cease یک نرم افزار ضد جاسوسی منحصر به فرد برای ویندوز می باشد که می تواند از کامپیوتر شما در برابر حملات نرم افزارهای جاسوسی که Popup های مزاحم و ناخواسته را تولید می کنند ، باعث کاهش سرعت سیستم می شوند و یا اطلاعات محرمانه شما را سرقت می کنند، محافظت کند.
تکنولوژی قدرتمند Spyware Cease می تواند جدید ترین خطرات مانند Keylogger ها ، تروجان ها، تبلیغات جاسوسی، کوکی های خطرآفرین، Hijacker ها ، کرم های اینترنتی، حملات فیشینک و دیگر حملات خطرناک را شناسایی کند و به صورت موثری، سدی در برابر اجرای Popup ها، سرقت اطلاعات شخصی و کاهش سرعت کامپیوتر ایجاد کند. قابلیت دیگر این نرم افزار وجود محافظی سریع و بلافاصله با کارکرد در پس زمینه ویندوز می باشد. این امکان می تواند در مواقعی که یک نرم افزار قصد تغییر در رجیستری ویندوز را دارد ، کاربر را آگاه سازد.
امنیت اطلاعات شخصی از اهداف دیگر این نرم افزار است. شما می توانید با حذف کردن کوکی های خطرآفرین و پاکسازی رد پای اینترنتی خود، محافظی قدرتمند برای اطلاعات شخصی خود ایجاد کنید. با استفاده از Spyware Cease می توانید مطمئن باشید که تمام فعالیت های آنلاین شما مانند خرید، تراکنش های بانکی و مرور وب در نهایت امنیت انجام خواهد شد.
افزایش کارآیی کامپیوتر از دیگر فواید Spyware Cease می باشد. Spyware Cease می تواند بوسیله کشف و حذف نرم افزارهای جاسوسی که مقدار زیادی از حافظه سیستم و CPU را اشغال می کنند، سرعت کامپیوتر شما را افزایش دهد.این نرم افزار همینطور می تواند از منابع سیستم شما محافظت کرده و مشکلات را به حداقل برساند تا کامپیوتری پایاتر و ایمن تر در اختیار داشته باشید.

امکانات اصلی نرم افزار Spyware Cease :
- موتور اسکن قدرتمند.
- محافظتی سریع و آنی.
- حذف قدرتمند و موثر روت کیت ها.
- سیستم تشخیصی (جدید).
- نادیده گرفتن آیتم های انتخابی.
- بررسی BHO رجیستری.
- محافظت از رجیستری.
- شناسایی سارقان اطلاعات.
- تشخیص بدافزارهای گول زننده.
- بررسی مرورگر و فایل های سیستمی.
- افزایش کارآیی کامپیوتر.
- زمان بندی بر اساس تقاضا.
- حفظ منابع سیستم.
- آپدیت های منظم پایگاه داده ها.
- حذف بدافزارهایی که حافظه سیستم را اشغال می کنند.
- افزایش امنیت مرور اینترنت.
- اجرای تمامی عملیات با یک کلیک.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی موقعیت یاب 2012 (GPS Mobile)+ به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی موقعیت یاب 2012 (GPS Mobile)+ به همراه دفترچه راهنمای فارسی
اولين مجموعه نرم افزاري موقعيت ياب جي پي اس،سازگار با تمامي گوشي های موبایل در قالب يک DVD اولين مجموعه نرم افزاري موقعيت ياب جي پي اس به همراه کتابچه راهنماي فارسي ، شامل نکات مفيد در ارتباط با استفاده از نرم افزارهاي مجموعه و مطالب آموزشي ارزشمند و ...
توضیحات بیشتر
خرید پستی

- پکیج شماره یک : مجموعه مستندهای زیبای علمی شبکه بزرگ Discovery Channel
- بسته جادویی آندروید 2012 + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- مجموعه عظیم مستندهای علمی کمپانی IMAX
- کلکسیون عظیم تمامی مستندهای حیات وحش BBC از سال 1979 تا 2010 !

دانلود Genie Timeline Professional v2.1.14.346 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان

Posted: 05 Feb 2012 05:43 AM PST

http://www.p30world.com/p30images/3/1390.11/genuetimel-box.jpgGenie Timeline Professional نرم افزاری حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که می تواند امنیت اطلاعات که امروزه بسیاری از کاربران بدنبال آن هستند را تامین کند.در 3 مرحله ساده و مستقیم شما می توانید از امکاناتی مانند بازیابی سیستم در صورت وقوع مشکل، امکان تهیه نسخه پشتیبان از انواع مختلف اطلاعات و چندین حالت برای کارآیی و امنیت توسعه یافته ، استفاده کنید.
بدین طریق دیگر نگران مشکلات سیستم خود نباشید. Genie Timeline Professional می تواند تمامی اطلاعات و تنظیمات شما را بازگردانی کند. شما می توانید به صورت انتخابی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دیسک های Startup از نسخه های پشتیبان روی یک پارتیشن مجازی، یک دیسک USB یا یک ایمیج ISO بسازید تا در صورت ایجاد مشکل در سیستم ، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.
امکانات نرم افزار Genie Timeline Professional :
- نصب نرم افزار تنها در 3 مرحله ساده صورت می گیرد که شما می توانید از بین قابلیت " انتخاب هوشمند " یا " تهیه نسخه پشتیبان به صورت دستی" از طریق یک رابط کاربری زیبا، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
- بازیابی سیستم و اطلاعات در صورتی که سیستم عامل دیگر اجرا نشود. شما گزینه ای برای ساخت یک دیسک Startup در یک پارتیشن مجازی، درایو USB یا یک ایمیج ISO در اختیار دارید.
- امنیت پیوسته داده ها: به صورت پیوسته بر اساس انواع فایل ها ،از اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه خواهد شد. Timeline این نرم افزار به صورت هوشمند از فایل هایی مانند اسناد متنی ، نسخه پشتیبان تهیه می کند.
- شما قابلیت تنظیم فاصله زمانی بین هر بک آپ را خواهید داشت.

http://www.p30world.com/p30images/3/1390.11/genuetimel-bann.jpg

- در زمان به عقب برگردید و فایل های قدیمی خود را بازیابی کنید. اینکار را می توانید از طریق مرورگر Timeline یا امکانات جستجو انجام دهید.
- Timeline این نرم افزار ، نسخه های قدیمی از اسناد شما را ذخیره می کند تا شما بتوانید به سادگی آنها را بازگردانید.
- تهیه نسخه پشتیبان با استفاده از تکنولوژی ایجاد بک آپ در سطح بلوک ها.
- اجرا در حالت های مختلف بر اساس استفاده از کامپیوتر . شما می توانید "حالت هوشمند" برای هماهنگ کردن خودکار سرعت برنامه بر اساس مقدار استفاده CPU و یا "حالت Turbo" را برای ایجاد بالاترین کارآیی انتخاب کنید.
- تهیه نسخه پشتیبان از انواع فایل ها مانند ایمیل ها ، اسناد ، دسکتاپ ، فایل های Office ، کتاب های الکترونیک، بوکمارک ها، عکس ها ، موزیک و ویدئو.
- ترکیب نرم افزار با ویندوز تا شما بتوانید فایل ها را اضافه یا استخراج کنید یا فایل های حذف شده را مشاهده کنید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Blumentals HTMLPad 2011 v11.2.1.130 نرم افزار و محیط کد نویسی HTML

Posted: 05 Feb 2012 05:33 AM PST

HTMLPad یک ویرایش گر قدرتمند برای کدهای HTML, CSS, JavaScript و XHTML می باشد که هزاران کاربر و برنامه نویس در 50 کشور دنیا از آن استفاده می کنند. رابط کاربری HTMLPad بسیار ساده و قدرتمند طراحی شده است. سرعت اجرای نرم افزار نیز بالا بوده و امکانات انعطاف پذیر و قدرتمندی برای ساخت و ویرایش کدهای HTML, XHTML, CSS و جاوا اسکریپت را در خود جای داده است. این ابزار یکپارچه به شما امکان معتبرسازی ، استفاده دوباره ، ناوبری و آرایش کدها را می دهد. شما می توانید به سادگی با استفاده از ویرایشگر داخلی کدهای CSS ، برگه‌های سبک آبشاری (cascading style sheets) را در سایزها و پیچیدگی های مختلف ، ویرایش و خلق کنید. ویرایش گر جاوا اسکریپت داخلی HTMLPad نیز به شما قابلیت دستکاری کدهای جاوا اسکریپت را می دهد.

http://www.p30world.com/p30images/3/1390.11/htmlpad-box.jpg

امکانات اصلی نرم افزار HTMLPad :
- کاملترین ویرایش گر کدهای HTML و XHTML تا به امروز.
- ویرایش گر متن محبوب ، حرفه ای و کاملا قابل دستکاری.
- پشتیبانی از HTML5 و CSS3.
- سایه روشن کردن گرامر برای زبان های HTML, CSS, JavaScript, VBScript, PHP, ASP, WML, XML, Perl.
- انطباق به HTML، XHTML و استانداردهای مختلف CSS.
- پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UFT-16.
- ویرایش حرفه ای کدهای CSS با استفاده از ویرایش گر داخلی.
- ویرایش کدهای جاوا اسکریپت توسط ویرایش داخلی و کاملا حرفه ای.

- تکمیل خودکار کدها برای CSS.
- تکمیل خودکار کدها برای برچسب های HTML.
- کنترل کننده و بازرس کدها برای برچسب های HTML و کدهای CSS.
- پیش نمایش سریع برای کدهای HTML و CSS.
- تولید کننده ها و کمک کننده های کد.
- سایه روشن کردن در مورد تطابق ها و برچسب های گم شده HTML.
- کتابخانه کدها.
- مدیریت پروژه ها و انتشار به FTP.
- اتصال FTP و SFTP.
- بررسی کننده گرامر.
- قالب های آماده استفاده از کدها.
- جستجو و جایگزینی با پشتیبانی از عبارت های معمول.
- جستجو و جایگزینی در فایل ها.
- یکپارچگی با معتبر ساز CSE HTML.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Vegas Movie Studio HD Platinum v11.0.293 نرم افزار قدرتمند ویرایش و تدوین فیلم های HD از کمپانی سونی

Posted: 05 Feb 2012 05:23 AM PST

Vegas Movie Studio نرم افزاریست که تمامی امکانات مورد نیاز شما برای تولید فیلم های HD منحصر به فرد را در اختیارتان قرار می دهد.

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی شامل HDV و AVCHD را ویرایش کنید.

ابزار ابتکاری stereoscopic 3D ، امکانات قدرتمند برای آرایش ویدئوها، تصحیح رنگ و ساخت موزیک پس زمینه و دیگر ویژگی های این نرم افزار برای بدست آوردن نتایج حرفه ای در استودیوی خانگی شما طراحی شده اند.

با استفاده از ابزار میکس صدای فراگیر می توانید موزیک پس زمینه با صدای فراگیر 5.1 بسازید. شما می توانید صدها افکت فیلم 2 بعدی و 3 بعدی ، عنوان و فیلترهای زیبا را برای ویدئوهای خود انتخاب کنید.

آپلود فیلم ها روی یوتیوب، رایت روی دیسک های بلو - ری یا ساخت DVD با استفاده از تم های طراحی شده یا ساخت منو و گرافیک ، از دیگر امکانات Vegas Movie Studio می باشند.

امکانات نرم افزار Vegas Movie Studio HD Platinum :
- کیفیت استاندارد یا HD : شما می توانید انواع فرمت های ویدئویی مانند HDV وAVCHD را توسط Vegas Movie Studio ویرایش کنید و در این راه به صورت همزمان روی یک پروژه از کیفیت های HD و استاندارد استفاده کنید.
- ویرایش 3 بعدی : ساخت پروژه های 3 بعدی در Vegas Movie Studio به سادگی پروژه های 2 بعدی می باشد. این نرم افزار می تواند پروژه آناگلیف را نیز برای شما نشان دهد تا دیگر به خرید مانیتورهای گران قیمت نیاز نداشته باشید. قابلیت ساخت پروژه های سه بعدی تنها با استفاده از یک جفت عینک ارزان قیمت قرمز/آبی ممکن خواهد بود.
- پلاگین های عنوان و متن : شما می توانید متن ها و عنواین را با استفاده از افکت های انیمیشن و زیبایی پلاگین ها ، تزئین کنید.
- پیش نمایش ویدئو و امکان کنترل کامل و ابتکاری بر روی ویرایش فیلم.
- صدها افکت ویدئویی 2 بعدی و 3 بعدی کاملا حرفه ای ، عنوان بندی ها و فیلترهای زیبا و ابزار خودکار تصحیح رنگ.
- حذف لرزش از ویدئوها با کارکردی سریع.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود ActiveState Komodo IDE 7.0.0.68957 - نرم افزار برنامه نویسی تحت وب

Posted: 05 Feb 2012 05:14 AM PST

Komodo IDE اولین فضای کاری یکپارچه برای برنامه نویسی نرم افزارهای داینامیک تحت وب می باشد. امکانات قدرتمندی برای زبان های client-side Ajax مانند CSS ، HTML ، Javascript و XML در این نرم افزار قرار دارد که با پشتیبانی حرفه ای از زبان های داینامیک مانند Perl ،PHP ، Phtyon، Ruby و Tcl ترکیب شده اند. این ویژگی به برنامه نویسان این امکان را می دهد که به سادگی و سرعت بالا بتوانند نرم افزارهای تحت وب را طراحی کنند. امکانات حرفه ای آن شامل ویرایش گر و اشکال زدایی قدرتمند، به علاوه امکانات هوشمند برای عبارات ، تیم های برنامه نویسی ، دستکاری و توسعه پذیری بی مانند ، در این نرم افزار جای گرفته اند. نتیجه تمامی امکانات فوق، یک محیط قدرتمند کد نویسی برای framework stack هایی مانند Ruby & Rails و CakePHP و Client Library هایی مانند Yahoo! UI Library و Dojo می باشد.

آیا شما یک برنامه نویس وب هستید؟ آیا در زبان های Perl, Python, PHP, Ruby یا Javascript مهارت دارید؟ آیا کاربر ویندوز، مکینتاش و یا لینوکس هستید؟ فرقی نمی کند انتخاب شما کدام باشد.پاسخ شما محیط برنامه نویسی ActiveState's Komodo می باشد که از چندین پلتفروم و محیط زبان برنامه نویسی برای ساخت نرم افزارهای تحت وب پشتیبانی می کند.
پشتیبانی کامل از تمامی امکانات زیر :
- تکنولوژی های سمت مرورگر شامل : CSS ، HTML، Javascript و Tcl.
- زبان های سمت سرور : Perl, PHP, Python, Ruby, Tcl.
- زبان های قالب وب شامل : RHTML, Template-Toolkit, HTML-Smarty, Django.
- کامل کردن خودکار کدها : نوشتن سریع تر کد ها و کوتاه کردن دوره های یادگیری از طریق کامل کردن کد ها که به شما در روند کارتان کمک خواهد کرد. این امکان در مورد زبان های CSS, HTML, JavaScript, Perl, PHP, Python, Ruby, Tcl, XML, XSLT وجود دارد.
- تکمیل XML/HTML بر پایه شکل.
- پشتیبانی از فایل های چندین زبانه مانند کامل کردن کدهای CSS و Javascript در HTML.
- پشتیبانی از Framework برای Rails و Zend.
- پشتیبانی از اضافه کردن کتابخانه های third-party.

ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 1153
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود